Wednesday, May 2, 2012

Aku dan LCCSL di Penghujung Musim 2011-2012

Rekod untuk keputusan perlawanan musim ini apabila ada dalam kalangan warga LCCSL berjaya memecah rekod dengan memperolehi 112 mata selepas kiraan walaupun ada 2 perlawanan penting sebelum musim ini melabuhkan tirainya. Walaupun tidak berjaya mencatat keputusan sepanjang musim yang bagi aku tidaklah begitu mengujakan kerana prestasi Arsenal berada di bawah takat beku sejak mengecapi kejuaraan liga beberapa musim sebelum ini khususnya ketika Thiery Hendry mendominasi persembahan penuh dramatik bola sepak Inggeris yang bergayakan Perancis. Hahahahahahha... aku masih menunggu kebangkitan Arsenal seperti musim-musim ketika aku di bangku sekolah hampir 2 dekad yang lampau. 


1 comment:

  1. yo bro,

    apa e-mel lu? aku send ko softcopy buku The Prince by Machiavelli, aku ada jumpa softcopy dlm harddisk lama.

    x pun ko hantar kt e-mel aku firdaus.9898@gmail.com, aku reply ngan attachment.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...