Sunday, February 12, 2012

Aku dengan Hujung Minggu yang Sibuk

Hari KHAMIS memang aku tak berapa suka kecuali khamis yang cuti dan mungkin pelik bagi sesetengah orang walaupun aku rasa tak pelik. Entahlah! Sepanjang minggu ini aku balik ke zaman seperti di UMS hampir sedekad lalu apabila masa tidur beranjak ke waktu yang tidak sepatutnya dengan masa tidur awal dan bangun sekitar pukul 12.00-01.00AM. Tapi minggu yang sibuk kadangkala mempengaruhi masa tidur aku dan kadangakala juga minggu yang sibuk menyebabkan aku berada di depan komputer berjam-jam tanpa jemu dengan berbekalkan nescafe dan sebungkus dua rokok (orang Sabah panggil sigup). Kesibukanlah yang membuatkan aku mempunyai idea untuk membuat kerja kerana aku seperti biasa bekerja dalam tekanan dan kadangkala perkara ini menepati lumrah hidup manusia dan kadangkala bagi aku benda ini perlu dielak bagi menangani masalah "stress" dan tekanan kesihatan.

Entahlah aku macam dah boring apa nak cerita, dua kerja untuk minggu ini:

Muka depan Proposal Kajian aku dengan 33 halaman dan bentang 28 minit


Warna warni sambutan Maulidur Rasul Peringkat Daerah Tuaran 2012



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...