Thursday, December 15, 2011

Liga Cakoi Cuai SMK Lawas : Ulasan Aku Semasa Sibuk

Takda apa aku nak ulas, cuma nak bagi tahu pengurus-pengurus LCCSL semua... aku baru guna "wildcard" atau kad liar. Hahahahahahahahaha. Kemudian yang paling best pasukan aku naik mendadak minggu ini. Kenaikan secara menyeluruh daripada "Classic League" hingga ke "Global League". Kemudian percaturan 3 penyerang berbisa masih dikekalkan dan perubahan di bahagian tengah hingga ke tiang gol. Aku dah letak paku tekan kat tiang gol... ahahhahahahaha


Oleh kerana menggunakan "Wildcard" pasukan utama sahaja ditonjolkan dan pemain simpanan akan digunakan semasa terdesak sahaja. Nampaknya perlawanan akan datang pasukan aku akan menunjukkan Art yang hebat, sehebat pasukan hebat Arsenal... Hahahahahahaha


3 comments:

  1. kalo hebat, mari kejar aku! hahaha..

    ReplyDelete
  2. cuai tull ne orang sudah di atas... belum lagi ko juara geng. hahahahahhahahaha

    ReplyDelete
  3. kata nak share memali?
    ambik la... aku izin..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...