Monday, December 5, 2011

Apa yang Tersirat dan Tersurat dengan Rokok

Bila aku fikir-fikir dan fikir-fikir serta fikir-fikir, fikir-fikir... aku dah lupa bila kali pertama aku hisap rokok. Nak kata sekolah rendah, dulu aku sibuk dengan aktiviti budak kampung dengan jayanya. Malahan zaman sekolah menengah pun bukannya banyak sangat pengaruh negatif yang meresap masuk dalam budaya masyarakat kampung aku. Kemudian ramai member aku yang merokok dan ramai yang tidak merokok langsung. Kenapa pun aku tak tahu... yang aku tahu aku dah boring buat keja dan aku nak kongsikan gambar menarik pasal rokok ini... diharap kemudian hari aku akan dapat merokok walaupun ditengah pagi-pagi buta ne (ayat bengang rokok habis).


Nota:
1. Sumber
2. Arrrrrgggghhhhhhh... rokok aku habis, bagus tido (esok nak beli awal pagi) LOL...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...