Saturday, October 22, 2011

Pembentangan Tugasan

Bentang hasil tugasan! Benda yang paling menyeksa jiwa... sebab tu aku selalu pilih jadi pembentang yang paling awal. Hahahahahahahahaha, aku bentang untuk sesi 1 bersama Roy Bonnie (tu gambar starring dia kat sebelah tu korang tinguk), kumpulan kami sudah succes, persoalan dia... kami punya turn sekarang online ja lah. Hahahahahahahaha. 

Masa aku update ne blog... kumpulan si Franjie dan si Yau tengah membuat pembentangan, hahahahahaha. Kemudian ada dua kumpulan dengan 4 orang pembentang lagi. Semua menunjukkan respon yang kurang memberangsangkan kerana sekarang sudah pukul 4.32 petang. Kuliah dah petang-petang macam ne memang menyiksa jiwa sesiapa sahaja. Walau bagaimanapun pembentangan kami pada petang ini sangat berbaloi kerana esok kami merdeka dan kuliah dibatalkan. Aku mau main pool esok sepanjang hari di Centre Point Kota Kinabalu. Fuh! lama dah aku tak main ne sukan...erk! ya ka sukan? Sukan lah tu, janji melibatkan pergerakan fizikal.

Fuh! Franjie punya pembentangan... pegawai kerajaan di Unit ICT penampang tidk dibenarkan melayari laman web tidak beretika. Kemudian mengikut pengalaman aku mengikuti rakan-rakan yang mengikuti servis komputer di makmal-makmal sekolah dan pusat ICT, punya lah teruk sejarahnya. Hahahahahahahaha... korang rasa beretika ka tidak?

Laaaa... Si Yau belum sampai lagi masa mau membentang, si franjie sekarang masih berada di halaman 4 dari 7 halaman. Sekarang tajuk Keselamatan Mel Elektronik??? Sekarang si Yau bentang untuk inventori ICT di SMK Kota Marudu... Aku tengok si Walter dan Robin sudah tidak sabar untuk beraksi. Manakala si Junaida dan Fannie sudah menunjukkan reaksi mau balik sebab sekarang dah pukul 4.47 petang. Sekarang Si Wilter dan Robin sedang beraksi dengan penuh keyakinan... Aku lihat kumpulan 4 dah pening-pening menunggu giliran. Aku dengan si Roy masih tersengih-sengih sebab kami dah merdeka, si Yau dan Franjie juga dah sibuk online...apa tu gambar di bawah skrin? Uiks! Apa istilah kedai ne bagi dengan si Robin??? Aku pun blurr, kalau gambar bawah skrin... cek kapasitor dan tukar monitor, kalau gambar di tengah skrin check horizantal, check kapasitor, tukar skrin? Security Cloud Your Computer! hahahahahaha

Sekarang kumpulan seterusnya bentang... pembentang terakhir, si Junaida sudah membentang projek 2 kumpulan mereka di pusat ICT Pusat Tido Pusat Lepak (PTPL). Nahhhh si Marie kena cari Dr. Tan dan Si Basit dan Farrah tak dapat hadir sesi ke 3 perjumpaan ini. Masalah paparan skrin mengecil??? Tukar skrinnn, hahahahahahahahaha... Kumpulan 4 bentang dengan kelajuan 200km sejam sudah sekarang pada pukul 5.13 petang. Aku terpaksa confirm update ne... jumpa lain kali sebelum talian internet ditutup.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...